dijous, 14 d’abril del 2016

Grease is in the house

Senyores i senyors, aquest matí hem acabat les presentacions dels Treballs de Recerca, i tinc la immensa il·lusió de dir-vos que els vostres fills, la ja coneguda com a Generació 00, són noies i nois absolutament competents en un aspecte que entenc que és fonamental a la vida, com és l'expressió oral, el saber armar un discurs, el fer-se entendre. Teniu uns fills i filles que ja són capaços de plantar-se davant d'un auditori i mirar de convence'ls del què calgui. Gairebé sense voler han anat interioritzant tots els recursos propis de la Retòrica i han après a usar-los amb intel·ligència. Penso que ells han estat els primers sorpresos del seu nivell. De cop i volta han pres consciència que són bons i que han assolit els objectius.ni
I per què se n'han sorprès? Jo ho tinc clar. L'aprenentatge s'ha fet de manera natural, perquè "la letra no entra con sangre", han desenvolupat aquesta competència a base d'equivocar-se molt, de voler millorar, de demanar ajuda. Felicitem-nos, doncs. Ens n'estem sortint.

D'altra banda, us parlo una miqueta de Grease. L'estem gaudint tant com podem. Per cert, ara que no em senten us diré que ells no se n'adonen però estan aprenent més amb el Projecte Grease que amb cent cinquanta classes de qualsevol matèria. D'aquí a un temps ho entendran. Em sap greu que no pugueu ser als assajos perquè són cabassos plens de lliçons de vida. Estic aprenent tant...

Enhorabona!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada