diumenge, 15 de juny del 2014

París. Dia 3

Un matí com reis i reines a Versalles. Visita del Palau i del Jardins. Tren de tornada farcit de migdiades matinals. Primer contacte amb al Barri Llatí, que els ha encantat, a l'hora de dinar. L'Albert practicant el francès i conscient dels fruits que ha tret de les classes de la Liz. La Sara orgullosíssima del kebab gegant que s'ha jalat, i tots passejant amb gelats, creppes, goffres... 
A la tarda, al barri comercial de Sèvres. Passejada, compres als magatzems Bon Marché...
I a la nit, Montmartre: Paris... La boheme... L'amour...
I a més m'han regalat un pastisset de sorpresa per celebrar el meu aniversari... I m'han cantat i tot allà al mig de Pigalle amb l'ambientazo que hi ha a la nit... Molt emocionant.
Em sembla que ja dormen, vaig a veure...
Bona niiiiit...

Les estrelles de Chicago en el seu ambient.

A la Place du Tertre.

Bzzzzzz...

Chateaux de Versailles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada